Livrare
Expedierea produselor comandate pe site-ul www.teaz.ro se va face în termen de 1-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii online de către cumpărător, sau de la confirmarea plății efectuată prin transfer bancar (doar în cazul în care s-a optat pentru această opțiune). Livrarea se va face prin preluare locală sau prin curierat rapid în termen de 1-3 zile lucrătoare de la expedierea coletului. Excepție fac cutiile de ambalaj pentru pachetele ”Teaz Special Gift Packs” configurate de către cumpărător, care, prin selectarea unui număr de produse caracterizate prin alte dimensiuni, număr și caracteristici, nu se încadrează în pachetul standard predefinit și astfel, apare necesitatea manufacturării unui nou ambalaj, adaptat noilor nevoi. În acest caz intervalul de expediere se prelungește cu încă 1-3 zile lucrătoare, pentru execuția noului ambalaj redimensionat. Cumpărătorul va fi consultat telefonic cu privire la acest aspect și astfel își va da acceptul sau va refuza noile condiții de expediere, înainte de a se confirma comanda plasată.
S.C. Teaz & More S.R.L. nu face expedieri de colete sâmbătă şi duminică, iar comenzile plasate în zilele de weekend vor fi prelucrate în următoarea zi de luni.
Pentru comenzi telefonice speciale, pentru produse ce nu se află în stoc, livrarea se va face în termen de maxim 3-4 săptămâni de la plasarea telefonică a comenzii, cu acceptul cumpărătorului.
Costul standard al transportului este de 14 lei fără TVA pentru expediții de colete de până la 1 (un) kg. Fiecare kg suplimentar se va taxa cu suma de 1.2 lei fără TVA, sau cu suma de 1.8 lei fără TVA pentru pachete ce depășesc 50 kg. Pentru localitățile în care S.C. Fan Courier S.R.L. nu deține colaboratori se va percepe o taxă pentru fiecare kilometru suplimentar, egală cu 0.8 lei/km. Lista de acoperire a partenerului de livrare al S.C. Teaz & More S.R.L. (S.C. Fan Courier Express S.R.L.) poate fi consultată accesând linkul: https://www.fancourier.ro/acoperire/
S.C. Teaz & More S.R.L. nu își asumă nicio modificare a tarifelor practicate de S.C. Fan Courier Express S.R.L., atât timp cât orice modificare este specificată în prezentul document.
Chitanța aferentă plății transportului poate fi emisă direct de către S.C. Fan Courier Express S.R.L.
În cazul în care cumpărătorul alege ca modalitate de plată plata la livrare, se va adăuga la tariful de livrare suma de 5.5 lei fără TVA, reprezentând taxa de cont colector emisă de către S.C. Fan Courier Express S.R.L..
Pentru livrările în regim FANbox, disponibile pe teaz.ro începând cu data de 30.07.2023, tarifele pentru expedițiile acceptate de până la 30 kg, ambalate într-un singur colet, în variantele acceptate:
- Colet ce se încadrează în compartiment de dimensiune S (9.2×44.3×45 cm)
- Colet ce se încadrează în compartiment de dimensiune M (19.6×44.3×45 cm)
- Colet ce se încadrează în compartiment de dimensiune L (40.4×44.3×45 cm),
costul de livrare este de 12 lei fără TVA, atât pentru distribuția națională, cât și pentru cea locală, în regim FANbox. Pentru livrările în regim FANbox cu plata la livrare se percepe o taxă suplimentară de 0.9% din valoarea rambursului. Echipamentele FANbox sunt prevăzute cu sisteme POS de încasare cu cardul bancar prin intermediul cărora pot fi încasate taxele de transport (dacă este cazul) sau rambursuri (dacă este cazul).
Un calculator/estimare a costului total de transport va fi afișată în pagina de checkout, în funcție de modalitatea și de adresa de livrare, de greutatea coletului, de conținutul coletului, de kilometrii suplimentari și în funcție de modalitatea de plată. Totodată, pot apărea discordanțe între calculul estimării costului de transport afișat în pagina de checkout și între plata sumei finale a taxei de transport la livrare, datorită eventualelor erori ce pot să apară în sistemul de calcul.
Pentru comenzile mai mari de 300 de lei efectuate pe site, costul de transport este gratuit.
S.C. Teaz & More S.R.L. nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest aspect ţine de obligațiile curierului prin care au fost trimise coletele. Însă dacă acest lucru ne este adus la cunoștință, vom iniția o sesizare către compania de curierat pentru a soluționa inconveniența.
Vânzătorului îi revine obligația de ambalare a bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare.