ÎNTREBĂRI FRECVENTE

 

1. Am greșit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile.

 

 2. Am primit un card cadou/ un cod promoțional și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu se aplică. Ce trebuie să fac?

Dacă ai încercat să folosești un card cadou sau un cod promoțional asigură-te că ai introdus parola corectă și verifică valabilitatea promoției. Dacă nu știi parola, întreabă persoana care ți-a oferit cardul cadou. Dacă ai încercat să aplici pe o comandă un card cadou câștigat într-o campanie, verifică dacă produsul pe care vrei să îl comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Dacă produsul face parte din categoriile participante la campanie și nu reușești să aplici cardul cadou pentru plată comenzii, te rugăm să ne contactezi la numărul de tel: 0731 787 020.

 

3. În cât timp primesc banii înapoi în urma returului efectuat?

În maxim 14 zile de la recepția și verificarea produsului primit înapoi de către TEAZ & MORE S.R.L. se va face restituirea sumei în contul bancar aferent cardului cu care s-a făcut plata sau dacă s –a plătit la livrare, suma se va restitui în contul completat în formularul de retur, pe care îl poți completa Aici, sau îl poți solicita pe shop@teaz.ro sau la numărul de tel: 0731 787 020.

 

4. Am primit un produs defect, ce trebuie să fac?

Contactează-ne telefonic la 0731 787 020 sau prin e mail la shop@teaz.ro și, în fucție de categoria din care face parte produsul, îți vom indica soluția oportună. Va trebui să ne trimiți produsul în maxim 2 zile lucrătoare de la livrare și îți vom trimite un alt produs sau, dacă acesta nu mai este disponibil în stoc, îți vom restitui suma aferentă, conform Termenilor și Condițiilor site-ului.

 

5. Nu am primit factura, cum procedez?

Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți descărca factura din contul tău de client. Deasemenea, în momentul în care comanda ta este predata curierului îți vom trimite un email cu detaliile de livrare, de unde vei putea descărca și factura. Dacă totuși nu ai primit-o nici pe mail, nici în colet, te rugăm să ne faci cunoscută această incoveniență la shop@teaz.ro sau telefonic, la numărul: 0731 787 020.  Va trebui să ne comunici datele tale și numărul comenzii.

 

6. Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare produs disponibil Aici cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.

 

7. Cum pot modifica sau anula o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul: 0731 787 020 sau email shop@teaz.ro, sau direct din contul tău

 

8. Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului, telefonic la numărul: 0731 787 020 sau pe shop@teaz.ro. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

 

9. Am primit un alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul 0731 787 020 sau e mail shop@teaz.ro și vom soluționa acest aspect în cel mai scurt timp.

 

10. Doresc să achiziționez mai mult de 50 de grame dintr-un sortiment de ceai. Cum procedez?

Într-adevăr, în prezent opțiunea disponibilă pe site pentru alegerea gramajului unui sortiment de ceai este doar opțiunea implicită de a achiziționa 50 de grame. Dacă dorești să achiziționezi mai mult de 50 de grame din același produs, selectează multiplul de 50 g prin bifarea numărului de pachete de 50 de grame dorite. După plasarea comenzii vei fi contactat de un consilier Teaz care te va întreba cum vei dori să fie ambalat ceaiul.