fbpx

Teaz Tea Bogo 1+1 | Plătești unul, primești 2 | Cola Guarana Pink Candy Vanilla Violet Ginger

Întrebări frecvente

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar în cadrul aceleiași luni contabile.

Dacă ai încercat să folosești un card cadou sau un cod promoțional asigură-te că ai introdus parola corectă și verifică valabilitatea promoției. Dacă nu știi parola, întreabă persoana care ți-a oferit cardul cadou. Dacă ai încercat să aplici pe o comandă un card cadou câștigat într-o campanie, verifică dacă produsul pe care vrei să îl comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Dacă produsul face parte din categoriile participante la campanie și nu reușești să aplici cardul cadou pentru plată comenzii, te rugăm să ne contactezi la numărul de tel: 0731 787 020.

În maxim 14 zile de la recepția și verificarea produsului primit înapoi de către TEAZ & MORE S.R.L. se va face restituirea sumei în contul bancar aferent cardului cu care s-a făcut plata sau dacă s –a plătit la livrare, suma se va restitui în contul completat în formularul de retur, pe care îl poți solicita trimițând un email la adresa shop@teaz.ro.

Contactează-ne telefonic la 0731 787 020 sau prin e mail la shop@teaz.ro și, în fucție de categoria din care face parte produsul, îți vom indica soluția optimă. Va trebui să ne trimiți produsul în maxim 2 zile lucrătoare de la livrare și îți vom trimite un alt produs sau, dacă acesta nu mai este disponibil în stoc, îți vom restitui suma aferentă, conform Termenilor și Condițiilor site-ului.

Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți descărca factura din contul tău de client. Deasemenea, în momentul în care comanda ta este predata curierului îți vom trimite un email cu detaliile de livrare, de unde vei putea descărca și factura. Dacă totuși nu ai primit-o nici pe mail, nici în colet, te rugăm să ne faci cunoscută această incoveniență la shop@teaz.ro sau telefonic, la numărul: 0731 787 020.  Va trebui să ne comunici datele tale și numărul comenzii.

Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare produs pe care îl poți solicita la adresa shop@teaz.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original. Această situație nu este valabilă și pentru produsele alimentare cu ambalajul desfăcut.

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numărul: 0731 787 020 sau email shop@teaz.ro, sau direct din contul tău.

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului, telefonic la numărul: 0731 787 020 sau pe shop@teaz.ro. Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul 0731 787 020 sau e mail shop@teaz.ro și vom soluționa acest aspect în cel mai scurt timp.

Într-adevăr, în prezent opțiunea disponibilă pe site pentru alegerea gramajului unui sortiment de ceai este doar opțiunea implicită de a achiziționa 50 de grame. Dacă dorești să achiziționezi mai mult de 50 de grame din același produs, selectează multiplul de 50 g prin bifarea numărului de pachete de 50 de grame dorite la adăugarea produsului în coș. După plasarea comenzii vei fi contactat de un consilier Teaz care te va întreba cum vei dori să fie ambalat ceaiul.

Meniu