CUM COMAND

  1. Alegeți produsul care vă interesează sau produsul și variații ale acestuia referitoare la culoare sau model, dacă este posibilă această opțiune. În cazul selectării pachetelor ”Teaz Special Gift Packs‘’ preconfigurate, se pot alege variații ale componentelor sau ale ambalajului (culoare sau model), dacă este posibilă această opțiune. În cazul configurării pachetului ”Custom Teaz Special Gift Packs” se pot alege toate produsele (tip, model, culoare), dacă este posibilă această opțiune. Toate aceste opțiuni de selecție sunt valabile în limita stocului disponibil.
  2. Selectați cantitatea dorită
  3. Adăugați produsele în coșul de cumpărături
  4. După ce ați făcut selecțiile dorite, vizualizați coșul de cumpărături
  5. Selectați modalitatea de livrare și continuați plata
  6. Introduceți datele personale solicitate
  7. Selectați modalitatea de plată
  8. Plasați comanda (după ce ați bifat acordul privind Termenii și Condițiile site-ului)

 

În cazul în care sunteți indecis (ă), produsele se rețin în coșul de cumpărături (și se rezervă) timp de 60 de minute. În cazul în care comanda nu este finalizată în acest interval de timp, coșul de cumpărături se resetează. În această situație vă recomandăm să folosiți opțiunile wishlistului și să vă autentificați, pentru a păstra lista de preferințe accesibilă pentru mai mult timp.

Comanda telefonică se poate efectua în zilele de Luni – Vineri, în intervalul 9:00-17:00, la numărul de telefon 0731 787 020. Un operator va prelua comanda dvs.

Comanda prin email se plasează la adresa shop@teaz.ro.